PA atlieka visas reikalingas funkcijas kino aikštelėje: nuo transportavimo, maitinimo organizavimo iki pagalbinių rankų iškilusioms problemoms aikštelėje spręsti. Tai puiki pozicija pradėti savo karjerą kino industrijoje, susipažinti su visais departamentais, terminais, įranga. Vėliau, jau dirbant aikštelėje, galima persikvalifikuoti į kitas pozicijas. Reikalingos savybės: punktualumas, energija, atsakingumas.
Lokacijų vadybininkas yra atsakingas už tinkamų lokacijų paiešką filmavimo projektams, filmavimo leidimų gavimą ir koordinavimą, visą filmavimo aikštelės logistiką, aptarnavimą bei įvairių aikštelėje iškilusių iššūkių sprendimą. Reikalingos savybės: domėjimasis paveldo objektais, noras keliauti ir dirbti su tarptautinėmis komandomis.
Aikštelės dailininkas yra atsakingas už dekoracijas ir filmavimo aikštelių paruošimą filmavimui. Lietuvos kino industrija visame pasaulyje garsėja šios srities specialistais. Ši pozicija reikalauja kūrybiškumo, gebėjimo ir noro dirbti su įvairiomis medžiagomis (pvz. mediena, metalais ir kt.).
Apšvietėjas yra kameros grupės narys, atsakingas už filmuojamos scenos apšvietimą: tinkamą šviesų išdėstymą, jų judėjimą filmavimo metu. Apšvietėjas taip pat rūpinasi reikalingomis elektros instaliacijomis aikštelėje. Šiai pozicijai svarbu laikytis saugumo protokolų, būti lanksčiam, greitai reaguoti į iškylančias problemas.
Operatoriaus asistentas yra kameros grupės narys, kuris padeda vyriausiajam filmo operatoriui, prižiūri ir parengia darbui kamerą. Mažoje filmavimo grupėje atlieka ir fokusuotojo pareigas. Šiai pozicijai reikalingas technikos (kamerų ir objektyvų) išmanymas, taip pat kūrybiškumas bei gera, greita orientacija kino aikštelėje.
Viena kertinių vadovaujančių pozicijų, būtini geri vadovavimo ir planavimo įgūdžiai, atsakomybės jausmas, didelis pliusas dramaturgijos žinios, meninis skonis, montažo logikos supratimas. Galima ruošti industrijos viduje, imli praktikai.
One of the key leading positions. Crucial are good leadership and
planning skills, a strong sense of responsibility.
The production office coordinator (P.O.C.) handles the production’s office duties and stays behind when a production goes on location. He or she coordinates the crew, makes sure
paperwork gets done and answers the phone.